3060561306 |
Estratègies de lectura |
2015-2016 |
Assessorament. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
19/10/2015 - 1/6/2016 (30 hores) de 12:30h a 14:00h |
|
ESC Abat Oliba |
|
c. Sorral del Riu, 3 (Cornellà de Llobregat)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Llobregat V
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
10/09/2015 - 27/09/2015 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Espai per reflexionar i aprofundir en la millora de la fluïdesa lectora de l’alumnat i les estratègies de comprensió.
|
| |
Objectius |
L’ensenyament explícit d’estratègies de lectura i la seqüència d’acompanyament gradual.
Fases d’un taller de lectura.
Estratègies de comprensió lectora: Fer hipòtesis i comprovar-les, inferir, fer-se preguntes i visualitzar.
Components de la fluïdesa lectora.
Intervenció docent: avaluació i ensenyament de la fluïdesa lectora.
|
| |
Continguts |
L’ensenyament explícit d’estratègies de lectura i la seqüència d’acompanyament gradual.
Fases d’un taller de lectura.
Estratègies de comprensió lectora: Fer hipòtesis i comprovar-les, inferir, fer-se preguntes i visualitzar.
Components de la fluïdesa lectora.
Intervenció docent: avaluació i ensenyament de la fluïdesa lectora.
|
| |
Avaluació |
Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Elaboració de propostes per treballar la fluïdesa lectora.
Recull d’orientacions per al centre.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de les activitats planificades.
|
| |
E-mail |
a8903083@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 7 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 8 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 9 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 10 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 11 |
- |
- |
- |
- |
|
| |